:))

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
sâmbătă, martie 15

Is nervos!!

De Sergiu

poi urasc tastatura de "LacToc" versiunea "cioban" ptr laptop...notebook.....cum vreti...eu detin unitate Desktop, cioban version...dela cu unitate centrala..si monitor dela burtos si in special tastura Qwerty, aaaa da Qwerty a fost acel smecheras care a inventat tastutra si dak nu stiai sau nu ai sesizat deja dak citesti de la litera Q spre dreapta scrie QWERTY cu litere mari:))) si eu ma pricep de minute sa tastez de la qwerty asta, dar in noaptea asta... ma relaxez si eu stand in pat pe Lactoc...si ma chinui sa scriu si....tocmai imi dau seama ca am un tic cu punctele de suspensie....siii ma enervez si mai tare ...asa ca ma gandesc sa apas pe publicare postare:)))

1 comentarii:

Lush spunea...

Sincer, ti-ar trebui o femeie. Si atunci ai scrie si tu ca omul cu un singur punct (G) si cu litere MARI dupa el...