:))

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
vineri, martie 14

Posta asta numita mail..

De Sergiu

cam ~95% dintre persoanale care folosesc internetul au si o casuta de mail inregistrata pe la ceva domenii, din astia 95% ...~30% au casuta de email care nu este gratuita, restul printre care ma numar si eu, mergem pe cele free, desi ne supara spamul ...dar eehh..daka pana si Posta Ramana face spam... astia pi' internet de ce n'ar face...a da Posta Roamana face spam, ganditita cate reviste cu Metro, Carefour, si alte supermarketuri ca umpla cutiuta postala din scara bloculu... eu stau la casa... in cazul meu nici nu se mai ostenesc sa puna respectiva revista in posta, si pur si simplu o arunca in curte, si asta se intampla si cu facturile de la electricitate, telefoane si alea alea...
Oricum sa revenim la casuta de e-mail!
Tu cand ai primit si cand ai trimis primul mail!?

eu am primit primul mail in...
inbox




si am trimis primul mail in...
sent


Tu cand ai trimis si cand ai primit primul E-Mail :)) ????

1 comentarii:

Stefanutz spunea...

hmmm
ia sa vedem...
primu` mail (nu spam) primit :
Wed Jul 10, 2002 1k

asta dupa ce nush de ce mi-a fost suspendata adresa de email de pe un alt domain (binenteles free) care a fost creata in 08.03.2000 .

ce mult timp a trecut :)