:))

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
sâmbătă, martie 15

Viata, o imensa piata....

De Sergiu

Revelatie de dimineata :))

Sunt si eu om, traiesc intr'o comunitate...socializez...si fac multe alte lucruri...peste toate astea de fapt imi dau seama ca totul este o piata..si ca totul este de fapt de vanzare. Si acum voi va intrebati, cum asa ?

Sa ne gandim la marea problema a omului, oricare ar fii el...omul de rand sau marele multibilionar...BANUL!! Banul este acea kestie care ne guverneaza etica, moralul...tot ce facem, facem ca sa avem bani. Cum? Vindeeemmm... si imi dau seama ca ne pricepem de minune. Ce vindem? TOT!! Cum ?

Esti angajat al unei firme, automat vinzi forta de munca. Firma vinde... x produse...
MassMedia, vinde informatii, Televiziunea, mai multe informatii + culoare, Publicitatea -imagine, si as putea continua la nesfarsit...
Veti zice... ohh da...pai stii azi mergeam prin centru si la coltul x era un cersetor... din punctul meu de vedere si ala vinde din timpul sau, ptr ca TU poate NU dar altii au pus ceva in cutia de carton sau sapca acestuia asa ca o paranteza "urasc cersetorii in stare de functionare" adica aia care nu's handicapati si doar pretind ca's handicapati ...ca ar putea face altceva mai interesant cu timpul lor.. cum ar fii sa'si caute de LUCRU!!! dar e mai usor sa'ti pierzi demnitatea umana la colt. sa revenim :>

probabil ve'ti mai zice ...stii am vazut aseara o emisiune la TV "surprize'n prize" care oferea cadouri si premii si lucruri gratis, dar niciodata nu ati vazut in emisiunea respectiva oferinduse cadouri fara ca sa NU se fii amintit de vreo x firma sua Y persoana. Si dak veti sta putin sa meditati cum faceam eu cu 5-10minute in pauza de tzigara de pe holul caminului 16 imi veti da' dreptate, DAK NU baga la comenturi un arguement CONTRA si eu am sa vin cu un argument contra argumentului tau contra. opa ca ma fac contrariat :)))


Asa ca ia viata asa cum este, fii un visator dar ai grija sa nu devii NAIV!

4 comentarii:

Lush spunea...

Ce spui tu ii adevarat. Si intr-adevar ii urat sa te simti cumparat la tot pasul, dar si tu ai dreptul sa cumperi orice. asta ii capitalismul!!

Sergiu spunea...

@Lush, lol sigur ca pot cumpara, intr'o piata nu poti numa sa vinzi automat cineva trebuie sa si cumper :)

alina spunea...

iseistule:))

Sergiu spunea...

@alina: iseist - student la ise, ise - istitutul de stiinte economice mai nou fsega , facultatea de stiinte economice si gestiunea afacerilor :>