:))

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
duminică, mai 25

NU MAI STIU....

De Sergiu

intri zilnic pe blog, in speranta ca'mi va veni vreo idee...sau stiu eu..ceva.. :) cu care sa'ti atrag atentia :) dar nimic...probabil din cauza oboselii..probabil din cauza montoniei de care am parte in ultima vreme...probabil din cauza vremii ..care ma deprima... pfff ...plantele vor ploaie...natura... si alea alea..eu sunt om! nu'mi place cand ploua... ciudat a.. ? eu daca stau in ploaie posibil sa racesc...in schimb plantele nu ? hmmm

Oricum...sa va zic ceva!
DACA TU, DA! TU! asta care citesti! daca crezi ca ai putea starni curiozitatea oamenilor prin faptul ca postezi ceva aici! iti sugerez sa'mi ceri voie, si eu voi spune DA :)

Acesta a fost felul meu de a spune ca "CAUT COLABORATORI"! ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

daca vrei ma ofer:P

Sergiu spunea...

@lexys, super cum dau de tine! Cum dau de tine sa mai vorbim ??

Anonim spunea...

Colaborator.. hmm ... Poate ar fii cazul sa discutam ...
omar@omarpluto.info => daca crezi ca e cazul ... c ya maybe

Anonim spunea...

de ce dracu so fi pus uratu asta aici nu stiu