:))

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
duminică, iunie 29

Deci, cea mai tare chestie ever!

De Sergiu

Si sa mai adaug un subiect in categoria "di'pi'net"..fiti atetnti ce l'am descoperit pe un tip care a rupt relatia cu prietena sa si deschide un thread pe un forum in care zice asa:

Cand un baiat si o fata incheie o relatie, trebuiesc inapoiate cadourile? Ce parere aveti? Mie mi se pare normal, din momentul in care ai investit timp, bani si sentimente in acea relatie macar partea financiara sa ti-o recuperezi ca sa nu iesi cu totul in pierdere.


Un dude spune:
Cea mai mare penibilitate auzita saptamana asta. Cum sa ceri mah cadourile facute fetei inapoi?
Madre de Dios, daca mai sunt d-astia ca tine, nu ma mir ca femeile cred ca suntem niste porci.


Dude'ul cu inima ranita stie matematica si spune:
Cum de ce? Ptr. ca am suferit si o pierdere financiara, pe langa una emotionala!

Deci...facusem mai demult un calcul cam cat investisem in ea, in cadouri si alte cheltuieli adiacente:
-o adaptor bluetooth ptr computer 30RON
-un ursulet de plus 20RON
-un film pe DVD 30RON
-o carte 30 RON
-o pereche de chiloti 10RON
-facut cinste cam o data la 2 sapt cu un suc, sau altceva -cam 5Ron*20 de ori=100RON
-un avort -100RON(pe asta nu am inteles de ce a trebuit sa-l platesc eu...dar in fine...nu am zis nimic ptr. ca o apucasera istericalele)
-cateva zeci de prezervative-50 RON
-scos o data la pizza impreuna cu niste prietene de ale ei -40RON
-cumparat ciocolata, suc si alte de-ale gurii cand venea la mine acasa(5RON*50=250RON)

Hai sa zicem cu alte chestii de care nu imi aduc aminte ca se ridica totul pe la 700-800RON ptr. un an de relatie.
Ea in schimb mi-a dat un medalion, un mouse de computer, niste chestii aromatice si alte cateva maruntisuri care se ridica la maxim 30RON si nu prea mi-au folosit la nimic.

Dupa aceste cheltuieli m-am ales cu sex cam de 2-3 ori pe sapt. si o felatie pe sapt(adica cu totul am obtinut in medie 150 de partide de sex si vreo 70 de felatii). In general am iesit mai ieftin cu aceasta prietena decat daca ma duceam la curve de pilda, deci hai sa zicem investitia nu a fost chiar asa de rea.
Dar dupa ce am aflat ca m-a inselat, m-am gandit sa iau si celelalte chestii pe care i le-am dat(ursuletul, cartea, DVD-ul,etc.) ptr. ca valoreaza mai mult si sunt mai folositoare decat lucrurile pe care mi le-a dat ea mie. Mi se pare logic!


Dude'ul inca isi mai aminteste:
Deci... ea a fost in ultima faza a relatiei cam rece cu mine, ptr. ca ma insela atunci cu altcineva.
Nu ne mai vazusem o sapt si pe urma m-a anuntat pe mess. ca relatia noastra s-a terminat.
La inceput am refuzat sa accept asta...dar pana la urma i-am zis cam asa:
Eu: Deci asta e? S-a terminat totul?
Ea: Da
Eu: Se pare ca trebuie sa iti dau inapoi cadourile deci...
Ea: Ce cadouri?
Eu: Alea care mi le-ai dat: medalionul,etc.
Ea: Pastreaza-le, nu le vreau.
Eu: Si ma astept ca si tu sa imi dai inapoi cadourile mele!
Ea: Nici nu mai stiu pe unde sunt. Si nu am chef sa le caut.
Eu: Vreau totul inapoi!!! Ursuletul, cartea, dvd-ul, chilotii,etc!
Ea: Ia stai putin. Ce chiloti?
Eu: Ai uitat cand ne-am dus in magazinul ala? Si ti-au placut chilotii aia? Si eu ti-am dat bani sa ii cumperi. Deci practic sunt ai mei! Ii vreau inapoi.
Ea: Pai am sute! Nici nu mai stiu care sunt.
Eu: Nu-i nimic. Eu tin minte foarte bine. Vin la tine acasa, ne uitam printre ei si mi-i iau!
Ea: Nu ! esti nebun!



si acum dati'va si voi cu parerea :>
ar trebui sau nu inapoiate caodurile, eu zic NU...voi ?

26 comentarii:

NjoYMe spunea...

pai ia sa calculam 150 de partide de secs *50 Ron (punem aici 50 Ron pentru o tarfa ieftina pt ca daca a stat cu tine cam aia e...daca te-ai apucat de calculat cadouri..) = 7500 Ron apoi 70 de felatii *50 Ron =3500 Ron deci in total 11000 RON de aici scadem datoria fetei catre tine 800 Ron si tu ramai dator cu 10200 Ron ...deci aduna banii si du-i la fata pentru servicii prestate....acu banuiesc ca pentru unu cu atat de multi bani ca tine nu e o problema 10000 de Ron....si in incheiere inainte sa te apuci sa scrii sau sa zici ceva....gandeste apoi vorbeste...iesi mai ieftin ....cu mult...cam cu 10000 de ron mai ieftin:))

Anonim spunea...

Eu sunt barbat ! Si sunt convins ca barbatul e cel mai mare porc. Deci se accepta multe chestii din motivul asta. Dar cat de porc , incult si dobitoc poti sa fii ca sa iti iei cadourile inapoi. Lasa partea finaciara care s-a dus ... si oricum se duce ...Da clipele frumoase care nu ti le ofera otarfa care poate se mai uita si la ceas... clipele in care te face sa te simti barbat.. clipele de pline de viata ...care numai o femei ti le poate oferii ...Revenind la idee , cred ca trebuie sa fii prea PENIBIL ca sa ajungi sa gandesti asa ceva!AM ZIS

Ea spunea...

sergiu zi-mi sincer ca tu ai inventat povestea asta...ca eu nu pot sa cred asa ceva

Sergiu spunea...

@ NjoYMe: hahahha
@ Omar: ehh :) multi au sarit gardul :)
@Ana: Nu, nu eu am inventat'o! am gasit'o..totusi inca sper ca cel cu postul original a inventat'o!

paulie spunea...

dude.. foarte tare... si mie mi s-au cerut cadouri inapoi ( de fapt doar unul ) si mi s-a parut cel mai lame lucru posibil .. mai ales dupa o relatie de durata.. deci LAME LAME LAME.. uite ca exista si altii asa... astia nu ar trebui lasati sa se reproduca :D

Anonim spunea...

puteai totusi sa pui si sursa (softpedia) ca sa citeasca cei curiosi si topicul complet ...

Anonim spunea...

sunt de acord sa primeasca inapoi cadourile, daca inapoiaza si el felatiile...ea neavind nevoie de felatii din motive obiective (ca n-are obiectul respectiv si necesar), poate se ofera noul ei prieten...probabil in cazul acesta respectivul dude ar trebui sa se imbrace cu chilotii daruiti si sa tina intr-o mina ursuletul de plus...

Anonim spunea...

Deci loool , cine pm e atat de idiot sa ceara cadourile inapoi , si in special cine e idiot sa ceara o pereche de chiloti ? :))

Anonim spunea...

Pentru taietori profesionisti (de frunza la caini), iata topicul original la care se face referire in poveste

http://forum.computergames.ro/7-generalitati/284808-cadourile-si-despartirea.html


Are 11 pagini, nu cred sa il citesc vreodata. Daca il citeste cineva, rog postati un "rezumat". :)

Anonim spunea...

In primul rand... care este varsta celor doi??? In principiu femeile gandesc asa de pozitiv si ofera cadourile inapoi tipilor, deci el poate sa se considere.... (oare ce???) mai ales daca ii plac ursuletii de plus si chiloteii tipei, eu o patesc mereu ref la parasit...loool, se stiu vinovate si imi dau inapoi inele, bratari etc, pentru ca stiu ele ce stiusi pot ajungesa le pot rupe capul dupa aceea, pentru ceea ce fac, daaaaaaaaa stiu acum ca veti spune... esti un mare Handicapat ca te parasesc femeile, asta este frate, trebuie sa iei in ansamblu toata povestea si cand ma plictisesc sau devine insipida, inodora sau plictisitoare si cicalitoare fac in asa fel incat se va face singura vinovata in fata mea.... dar daca este sa gandesc pozitiv iesi mult mai ieftin decat la curve(aviz amatorilor) si mult mai avantajat, iar daca ai putina parsivenie in tine si scoala vietii, te-ai scos inzecit!!!
..... reveniind la faza cu cadourile, mele, spun ca ele vin, si le spun ca poate sa le pastreze chiar daca ai gresit pentru ca ele au fost daruite din suflet, dar pentru asta si in amintirea vremurilor trecute si sa ramanem prieteni.... le mai propun o partida.... de sex.... ORAL, evident, nu??? Deci prietene... ai grija ca.... esti predispus sa faci o partida de sex ORAl..... dar cu cei de pe net, nu cu altcineva.... mai precaut.... trebuie... (ti-au ramas prezervative de rezerva poate nu vrei sa ii simti gustul)

O zi buna la toata lumea si sex pe gratis la greu....
(Alex)

Anonim spunea...

Asta e cea mai "tare" chestie pe care o citesc pe un blog.
Sunt sigur ca exista si astfel de oameni. La cati nebuni si prosti sunt pe lumea asta...nimic nu este de speriat!
UF! Belea tare de tot articlolul asta.

Anonim spunea...

fa un contract "precombinatial" sa fii segur ca-ti da chilotii inapoi in caz ca vrea sa-ti dea papucii in prealabil! ce fel de oameni is pe lumea asta, pe cuvant ca nu-mi vine sa cred! deci tu ii dai la fata tot felu de chestii care sa o impresioneze, da in capul tau e ca si cum ai face o investitie...trist! daca tot ii cumperi ceva macar fa-o cu placere, nu trece bonurile intr-un carnetel pe care sa i-l bagi in fatza daca va despartiti! si cu chilotii ce vrei sa faci? ii reciclezi un pic si ii faci cadou uramtoarei victime? daca esti genu asta de om iti recomand sa mergi la curve, ca nu tre sa-ti bati capu cu ele...mai mult, de la ele chiar poti sa primesti multe...boli, desigur, si nici nu ti le cer inapoi! in ce lume traim, doamne fereste!!!

Anonim spunea...

rupe oricum postu chiar daca nu e original...

Sergiu spunea...

@ florinpavel..am scris clar mai sus ca toate astea le'am gasit pe un forum ...deh..

@norina :) stii ...mare'i gradina domnului...da' multi au sarit gardul :)) ...acu s'a modernizat si si'a pus sarma ghimpata ca eu am ramas agatat :))

Anonim spunea...

doamne ce tampit :)) si se mai mira de ce l-a inselat si de i-a dat papucii :))

Anonim spunea...

catamai cretinul. pai sa nu-i tai oole jos de dobitoc ce e? pfuaaa...

Anonim spunea...

Eu i le-as face pachet si i le-as da pe toate sa scap de idiot. Cine stie cat e in stare sa insiste pentru niste kkt-uri inutile. Si daca intr-adevar nu as sti pe unde sunt, si ce mi-a dat i-as da niste bani...din acelasi motiv! Cu un asemenea imbecil cel mai bine este sa inchei toate socotelile...

Anonim spunea...

Cand te plictisesti de teoria contractului prenuptial sau nu ai rabdare sa ajungi pana acolo in mod firesc, ca un corolar, se ajunge si la situatia descrisa.
o zi minunata iti doresc

jamescrissilv.ro

Anonim spunea...

Prostu dreq...cum sa faci asa ceva ma


Yo zic sa te duci sa-ti dai foc in centru!


Du-te dreq de idiot!

Anonim spunea...

Cu ocazia Nasterii Fecioarei Maria, iti si va doresc un sincer La Multi Ani si toata fericirea din lume!
o zi minunata iti doresc

Anonim spunea...

cat am putut sa rad dar m'a si scarbit in acelasi timp toata situatia...ce frustrat imbecil
cea mai dura faza e asta cu avortul "un avort -100RON(pe asta nu am inteles de ce a trebuit sa-l platesc eu...dar in fine...nu am zis nimic ptr. ca o apucasera istericalele)"
uite unde era "bunul samaritean" ce dobitoc daca il avorta pe el muma lui cum era...clar inca o gena umana ratata

Anonim spunea...

Nu ma mai mira nimic. Cerem cadourile inapoi. Ne luam jucariile si plecam....
o seara minunata iti doresc

N-am :) spunea...

fenomenal.. Cat de trist e sa vezi ca mai exista si astfel de oameni...

Anonim spunea...

da ma !! pe bune :| ... cum frate sa ceri cadourile inapoi? In primu' rand cadourile se fac pt. ca asa vrei tu (la modu' general), nu pt ca iti cere prietena. Daca persoana in cauza, care a zis asa ceva, ca isi vrea cadourile, a fost atat de cretin (bou, ratat, limitat, obtuz si lista poate continua), asta nu inseamna ca fata trebuia sa fie si mai cretina decat el. In locu' ei, imi bagam picioarele in ele de cadouri, si ii dadeam cu ele in cap. Ca nu ma intereseaza pe mine cadourile lui, sau ce bani a mai cheltuit el cu mine (tot la modu' general vorbeam). Asa ca fetelor, nu acceptati niciodata sa va cumpere un baiat ceva, sau sa va faca cadouri (exceptie fac florile, pe care le pastrezi, si daca le vrea inapoi, le pui intr-un buchetel si ii dai cu ele in cap, sau i le bagi pe gat). Eh ... a fost chiar interesanta postarea asta. Succes in continuare ...

Anonim spunea...

clar nu trebuie inapoiate..ca doar traim intr-o lume civilizata.

urban viole(n)t spunea...

Mare e gradina ta, Doamne!:))