:))

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
marți, mai 27

Studentzeste!

De Sergiu



Cam asa se combina o gasca nebuna si strada Piezisa :) Ce se intampla de fapt :)
Se iasa de la examen, se coboara pe Piezisa, pe la una din terase se cauta o masa libera :) ne instalam si cateva ore mai tarziu avem grija ca masa respectiva sa ajunga ca in imaginea de mai sus :) Vreau sa spun ca e grozav sa fii student cu conditia sa stii sa fii student :) Sincer eu nu prea stiu.... A stii, a fii student inseamna a stii sa ai parte si de distractie si de scoala...mie nu imi place doar partea cu distractia asa ca ..ehh :)) nu conteaza :P Ideea e ca timpul trece foarte repede...PROFITATI!

4 comentarii:

Ea spunea...

uite eu mai am putin si termin facultatea si parca imi pare rau ca n-am petrecut mai mult timp cu colegii mei...sper totusi unii sa-mi ramana aproape...ai grija ce faci! :))

Anonim spunea...

frumos, copii silitori :D

Anonim spunea...

Ce viata de student

Anonim spunea...

Ma faci sa-mi para si mai rau ca am terminat facultatea. :( Si asa mi-e greu sa ma acomodez cu ideea si sa-mi fac planuri...