:))

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
joi, februarie 21

huh

De Sergiu

Je

Finally done, da' e vb'a de sesiune respectiv resesiune asta ptr aia mai pampalai asa ca mine care nu au fost in stare sa'si ia toate examenele in sesiune si au ramas cu restante. Ieri am avut ultimul examen din restante respectiv la "management" o materie foarte ciudata...dar totusi a fost distractiv, cred ca sunt singurul elev care a zis... Eu: "Doamna profesoara imi dati alt subiect va rog ?"
Profa: "Bine, zii un numar de la 1 la 6"
Eu: " (aveam subiectul nr. 2, aveam o problema care trebuia rezolvata cu ceva calcul de incertitudine, dificil ptr creierul meu) ma gandesc si zic 4.

Ia profa subiectul cu nr 4, vine la mine se uita dak are careva prin apropiere acelasi subiect, observa ca NU, si mi'l da.
Profa: "Uite tzi le las pe amandoua si la final imi zici care sa o corectez"

Bineintzeles ca subiectul 4 nu era mai usor..da cuprindea mai multe kestii despre care eu stiam... si uite ca asa am rezolvat'o si cu examenul la "management"

Acu linistit si singurel stau prin camin si astept sa mi se intoarca colegii de pe acasa, ca sa mai punem de o betie ca mii dor.

Pa, ca m'am urat cat v'am scris :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

buulaaannnnnnnn..... felicitari ca ai scapat de calvarul resesiunii!!! sa nu faci prostii prin camin pana nu vin si eu de acasa ;)

Lush spunea...

Cu ambrusha nu faci chermeza...dar vine baiatu si ne petrecem:D!!